Rybářský rozcestník

Sója

Právě sója obsahuje až 40 % proteinů, proto je vodná hlavně do směsí. Dá se koupit téměř všude, jak ve specializovaných rybářských prodejnách, tak i dalších obchodech, například se zdravou výživou.

Sója - méně používaný partikl

Sója je velmi kvalitním zdrojem proteinu, mědi, hořčíku, manganu, lecitinu, vitamínu K, vitamínů skupiny B, například riboflavin, kyselina listová …

Zpracování bobulí sóji:

Sóju máčíme 18 až 20 hodin, pak ji vaříme asi 30 minut. Musí jit lehce rozmáčknout mezi prsty, ale je lepší raději ji převařit, než ji nechat nedovařenou!

Nejčtenější články

Jak na úhoře s feederovým prutem

Ten, kdo propadl chytání na feeder, si rozhodně rád zkusí s tímto prutem i lov úhořů. Feeder je k chytání úhořů stejně dobrý, jako klasické pruty na položenou. Jen se musí vědět, jak na to!

Druhy ryb doporučené k uzení

Následující seznam představuje stručný přehled nejběžnějších druhů ryb vhodných k uzení, které si můžete sami chytit, nebo také koupit v obchodech. Samozřejmě existuje ještě mnoho dalších druhů, které lze rovněž použít k uzení.

Lov kaprů i jiných bílých ryb ve větším proudu

Asi většina zkušenějších rybářů mě dá zapravdu, že chytání ryb ve stojaté vodě je o něco málo jednodušší, než lov ryb v proudné vodě. Ovšem tento článek chci věnovat především lovu bílých ryb v silnějších proudech, tedy všude tam, kde je větší proud, díky kterému musíme změnit nejen samotnou taktiku lovu, ale i přizpůsobit montáže a vlastně skoro celou rybářskou výbavu.

Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Další informace Rozumím