Rybářský rozcestník

Sója

Právě sója obsahuje až 40 % proteinů, proto je vodná hlavně do směsí. Dá se koupit téměř všude, jak ve specializovaných rybářských prodejnách, tak i dalších obchodech, například se zdravou výživou.

Sója - méně používaný partikl

Sója je velmi kvalitním zdrojem proteinu, mědi, hořčíku, manganu, lecitinu, vitamínu K, vitamínů skupiny B, například riboflavin, kyselina listová …

Zpracování bobulí sóji:

Sóju máčíme 18 až 20 hodin, pak ji vaříme asi 30 minut. Musí jit lehce rozmáčknout mezi prsty, ale je lepší raději ji převařit, než ji nechat nedovařenou!

Nejčtenější články

Haltýř z pračky

Tam, kde je povolený haltýř, tedy bedna na živé rybky, která se pokládá na dno toku, lze ho vyrobit jednoduše ze staré pračky, do které se prádlo dávalo vrchem.

Stravování u vody – krabičková metoda

Na delších rybářských výpravách s kusem salámu a instantními polívkami prostě nevystačíme. Do hry se tak dostává tzv. krabičková metoda, tedy doma uvařená jídla uložená po porcích v krabičkách a pak zamrazená. U vody je pak stačí už jen ohřát.

VIKING – elektrická energie pro vaše dobrodružství

Tento článek je pro všechny, kteří aspoň jednou chtěli na rybách nabíjet svoje telefony, sonary, nebo si pustit přenosnou televizi a nechtěli pro nabíjení používat standardní a hlučné benzínové generátory.

Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Další informace Rozumím