Rybářský rozcestník

Veletrh FOR FISHING 2019 pohledem vystavovatele

Letos poprvé jsme měli možnost, my redaktoři z webu Rybářský rozcestník.cz, zažít atmosféru rybářského veletrhu očima vystavovatelů. Dostali jsme totiž, díky našemu mediálnímu partnerství s veletrhem FOR FISHING, možnost strávit všechny čtyři dny ve svém vlastním stánku v hale H3, hned naproti stánku ČRS. Zde je pár našich postřehů z jubilejního veletrhu, který jsme si letos parádně užili.

stanek-for-fishing-2019222for-fishing-2019-3david-jirka1for-fishing-2019-4obri-akvarium-2019langer-hybnerobri-akvarium3handicap-pardubicefor-fishing-2019-2vchod

Ono se řekne, prezentuj se na veletrhu, ale nikdo nevidí tu celou práci kolem toho. A to nemluvím jen o vystavovatelích, ale také o organizátorech veletrhu, který se vlastně začíná připravovat hned po tom, co ten předchozí skončí. Ano, je to tak! Musím smeknout před profesionalitou celého týmu včetně ředitele veletrhu FOR FISHING pana Sedláčka. Od prvního dne vše fungovalo na 100% až po poslední den, kdy jsme uklidili stánek a vyrazili zpět domů. Ale nepředbíhejme!

První den

Do Letňan jsme přijeli ve čtvrtek, těsně po osmé, tedy dvě hodiny před zahájením veletrhu. Jelikož jsme měli úkol jen postavit dva rolovací ROLL UP bannery, pověsit na zábradlí u vchodu jednu větší plachtu s upoutávkou na náš web a pak vylepit stánek, času jsme měli dost. Podotýkám, že větší vystavovatelé a prodejci to tak lehké nemají! Ti většinou do Letňan přijíždějí o den či dva dříve a staví si stánky sami, nebo pomocí dalších najatých firem. To platí také o zboží, které musí navézt do areálu, vybalit a vyskládat na stánku. Prostě toho mají opravdu hodně. To my reportéři jsme byli s výzdobou našich prostor za necelou hodinu hotovi. Pohodička. A pak to celé začalo ….

Právě se otevřely brány veletrhu ….

Brány jubilejního rybářského veletrhu FOR FISHING 2019 se letos otevřeli pro veřejnost opět na minutu přesně, ve čtvrtek 14.2. v 10:00. Zájem byl tak veliký, že jsme si pro svačinu do auta na parkovišti mohli zajít až kolem oběda. 🙂 Všechny vchody na výstaviště totiž byli permanentně plné přicházejících návštěvníků a my jsem nechtěli u vchodu dělat zbytečný rozruch, že se budeme prodírat davem těch přicházejících lidiček natěšených na akci.

Veletržní tým Rybářského rozcestníku.cz 2019 Jirka a David

Hned první den se u nás na stánku objevili naši dobří známí, přátelé a kamarádi. Ale největší radost jsme měli ze samotných běžných návštěvníků veletrhu, protože se během všech čtyř dnů ukázalo, že nás více jak polovina rybářů již zná. Nás redaktory z Rybářského rozcestníku.cz moc těší, že jsme rok od roku populárnější web a usadili jsme se na druhém místě, co se návštěvnosti týče, tedy hned po velkém bratru MRKu. 🙂 Je to zavazující a milá povinnost být mezi nejsledovanějšími rybářskými weby a stále našim čtenářům přinášet nějaké užitečné články, či videa.

Když mluvíme o návštěvnících našeho stánku, nesmíme zapomenout na předsedu středočeského kraje pana Dušana Hýbnera. Nedalo nám to a udělali jsem si spolu pěknou fotečku. Středočeši jsou totiž největší „psavci“ napříč republikou a denně referují o své činnosti nejen na svých stránkách, ale prostřednictvím našeho generátoru RSS odkazů i na těch našich. Doufáme, že se rozepíší v budoucnu i další kraje a hlavně Jižní Morava, která, jako by na internetu ani neexistovala! Je to škoda, protože máme „Moraváky“ rádi, ale nejsme schopni od nich zatím pravidelně získávat aktuální informace z jejich regiónu a to je důvod, proč nejsou rybáři a rybářky z Moravy u nás na webu často zmiňovaní, což je nám někdy dost vyčítáno.

Dušan Hýbner s mou maličkostí … 🙂

Povím vám, večer po 18:00, kdy veletrh končí, toho mají všichni až nad hlavu. My jsem se unavení, ale spokojení z prvního úspěšného dne, rozjeli do penzionu. Za 20 minut po odjezdu z areálu veletrhu jsme byli ubytování. Osprchovali jsem se a hurá na večeři. Pizza, kuřecí steak a do hajan, zítra bude brzké stávání.

Druhý den

Ráno vydatná snídaně a jedeme do Letňan. Stánek je hned nachystaný a tak jsme s kolegou a kamarádem Davidem vyrazili na další průzkum po halách veletrhu. Opět jsme se, jako v loni, zasekli u obrovského obřího akvária plného překrásných kusů ryb. Vodou se proháněli jeseteři, sumec, obrovští pstruzi duhoví, ale také kapři, candáti a siveni. Připadalo mě, že letos bylo v obřím akváriu ještě více ryb než v loni a určitě byly v lepší kondici, jak minulý rok. Vidět na 70 cm velké pstruhy duhové, jak si to plavou napříč akváriem, z blízka si moci prohlédnout i další druhy ryb, to je úžasný zážitek, který si určitě nenechalo ujít většina návštěvníků veletrhu. Přednášky s ukázkami technik vláčení a prezentací různých nástrah, to už byla taková ta třešnička na dortu v hale č. 5 s obřím akváriem.

Obří akvárium v hale 5….

Právě pstruzi duhoví byli značně přerostlí …. 🙂

Ale nás zaujal ještě jeden stánek, který byl kousek od obřího akvária. Byla to prezentace ukrajinského výrobce rybářských člunů AQUA-STORM se sídlem v Praze. Vřele tuto firmu doporučuji, protože nabízí ojedinělou službu a to čluny na míru! Co si poručíte, to vám vyrobí a přizpůsobí tak své čluny vašim připomínkám, požadavkům a potřebám. Sami zvažujeme, že si jeden člun do redakce pořídíme právě od této firmy. Sumci, třeste se! 🙂

Co vám mám povídat. Lidí jako máku! Davy, že se ulička před naším stánkem několikrát úplně ucpala. Úspěch zaznamenal náš nový zápisník pro rybáře, který si od nás koupilo mnoho zapálených rybářů a rybářek. Doufáme, že jsme ho vymysleli dobře a že vám pomůže u vody k dalším trofejním rybám. Kdo si ho nestihl koupit na veletrhu, nemusí smutnit, snažíme se ho nabídnout prodejcům napříč republikou a tak se snad brzy objeví i ve vašem oblíbeném rybářském obchodě, nebo si ho můžete objednat také na dobírku na našem webu.

Na stánku u Pardubičáků…. moc jim fandíme!

Třetí den

Pro vystavovatele i prodávající je sobota, tedy třetí den veletrhu, nejdelší den. Pro veřejnost se brány veletrhu otevřeli již v 9:00 a zůstali otevřené až do 18:00. Jsem zvědavý na oficiální statistiky, které určitě brzy zveřejní pořádající veletrhu, ale lidí bylo opravdu hodně a pokud mohu hodnotit podle balíčků a plných tašek, co si nosili návštěvníci, lidé utráceli nevídaně. Asi by se ryby měly začít třást, protože rybáři se na ně opravdu letos chystají v plné polní! 🙂

Na plno probíhaly na veletrhu také různé přednášky, ale my jsem se snažili co nejvíce se věnovat našim návštěvám na stánku a tak jsme o většinu přišli. Člověk aby se naklonoval! Chtěli jsem co nejvíce času strávit přímo na stánku, ale také si užít veletrhu a popovídat si s ostatními vystavovateli. Ale na to opravdu nebyl čas. Například stánek firmy Flajzar byl celý den obklopený lidmi, co si chtěli zboží prohlédnout, vyzkoušet, nebo přímo objednat a tak k nějakému přátelskému klábosení jsme se vlastně ani nedostali. A tak to bylo u většiny stánků. Ale to je dobře, že my na stáncích jsem po celou dobu veletrhu nestíhali. Značí to nejen o skvělé návštěvnosti veletrhu, ale také o zájmu rybářů vybavit se na novou sezónu kvalitním vybavením a u vody si to prostě naplno užít.

Co mě zvláště potěšilo, že jsem hodně viděl nosit podložky pro rybáře, vaničky a podobné pomůcky, díky kterým je chycená ryba po dobu, co je na suchu ve větším pohodlí, jako dříve v minulosti, kdy se i trofejní kusy při focení válely jen tak na zemi. Stále více je těch rybářů, co si uvědomují, jak moc jsou vlastně ryby choulostivé a že je o ně na břehu třeba se dobře postarat, aby po vypuštění zpět do vody na nich nucený pobyt na břehu nechal co nejmenší následky.

Trenažér na stánku ČRS….

Čtvrtý den

Tento relativně krátký den ovšem vystavovatelům dá rovněž pěkně zabrat. Dopoledne je třeba obsloužit ještě stovky, by tisíce lidí a až v pozdní odpoledne je možné začít uklízet zboží a stánky. My jsem to díky tomu, že jsme vlastně kromě rybářského zápisníčku nic u nás na stánku neprodávali, měli snadné. Do hodiny jsme byli připraveni k odjezdu, a tak jsme si dali rychlý oběd „na stojáka“ u stánku s občerstvením a pak hurá domů.

Povím vám, být na stánku a prezentovat své výrobky, nebo jako my svoji práci, je sice dřina, ale také úžasný zážitek. Nás totiž všechny čtyři dny jen chválili a tak jsme si letos FOR FISHING 2019 opravdu užili. Děkujeme všem, co nás na stánku navštívili a podpořili. Byli jste všichni skvělí a doufáme, že přijedete i příští rok na další velký svátek rybářů. Pokud nám to provozovatelé veletrhu umožní, rozhodně tu pro vás budeme i v roce 2020. To slibujeme! 🙂

Nejčtenější články

Pozvánka na závod do Nižboru

ČRS. z. s., MO Nižbor zve na 16. ročník rybářského závodu, který se koná 11. 5. 2024 na Berounce nad jezem v Nižboru. Počet míst omezen na 50….

Jarní kolo Ve vodě nežijí jen vodníci

Jarní kolo náborové akce „Ve vodě nežijí jen vodníci“ proběhne od 15. 4. do 27. 6. 2024. Zájemci se mohou hlásit od dne zveřejnění a zasílat přihlášky na sekretariát SÚS….

Jarní dospělé a Dětské závody ČRS MO Kladruby – Propozice 20. a 21. 4. 2024

Vážení přátelé ČRS MO Kladruby, dovolte, abychom Vás pozvali na Jarní dospělých a Dětské rybářské závody konané ve dnech 20. a 21. dubna 2024 na nádrži Záhorská. Těšíme se na Vaši hojnou účast!