Rybářský rozcestník

Podzimní testování Křemílka a Vochomůrky na jezeře Vrbenský

Tak jsem se konečně dostal k vodě, bylo na čase. Využil jsem pozvání a vyrazil jsem za kamarádem a parťákem Janem Máňa Škardou na Jezero Vrbenský na 24 hodin. I přes chladnou vodu, která měla přes den 9 stupňů a v nocích padala k 8° a na mělčinách k 7° jsme měli pár rozumných záběrů …

Zkusili jsme boilies od CSV a to chystané novinky pro rok 2017 slunečnice a pikanter. Aleš Honzovi říkal že se do chladné vody moc nehodí, ale nakonec jsme usoudili, že i v chladné vodě se na ně dá solidně chytat a určitě si ji vezmeme na kvalifikaci na WCM na jaře. Provázela nás trochu smůla a o první 2 solidní ryby jsme přišli hned první večer. Pár pípanců, opatrné ochutnávky, kapři do 60 cm a ztracené zaběry nás vyburcovali ke změně taktiky.

Změna nástrahy může někdy zajisit záběry ... zde jsou koule, na které jsme chytali.

Změna nástrahy může někdy zajisit záběry … zde jsou koule a posilovače, na které jsme chytali.

Převázal jsem na menší háčky a koule, věšel je hned pod háček. První záběr přišel ještě v pátek na slunečnici, pomalé priplácnuti swingeru k prutu a jízda nás přesvědčila o použití lodě, protože jsem chytal poblíž potopených keřů v hloubce 2,5 m. Než jsme naskočili, skočilo něco nad hladinu, kam jsme měli namířeno. Vyklubal se z toho jeseter, který bojoval i pár výskoky i nad hladinu. Po té co už zamířil ke dnu, jsem věřil, že boj za chvíli skončí a bylo to tak, pomalu jsem jej dostal na hladinu a do podběraku a s Honzou jsme si mohli konečně plácnout nad první společně zdolanou rybu našeho týmu. Po přistání na břehu bylo vidět, že jeseter dal do boje veškeré síly, tak jsme nemarnili čas s nějakými kvalitními fotkami a udělali rychle foto, změřili a zvážili a rychle jej vrátili vodě. Výsledek 145 cm a 22,5 kg.

Jeseter 145 cm a 22,5 kg

V noci jsem měl ještě pár záběrů, ze kterých byli 3 úžasní cejni s délkou 60-65 cm. Byl jsem za ně rád. Honzu trápila smůla v podobě opatrných ochutnávek a záběrů sekaných do prázdna. V sobotu ráno nás opět pozdravila smůla, kdy jsme oba, jako předešlý večer, přišli o ryby a opět o jesetery, podle velikosti, když nám ještě v tahu vyskočili nad hladinu, jsme usoudili, že byli ještě větší než ten večer úspěšně zdolaný.

Pěkný šupináč ...

Pěkný šupináč …

Další kapr vytažený na břeh ...

Další kapr vytažený na břeh …

Zbytek soboty se nesl v dešti, civěni na pipaky a vymýšlení strategie a pátrání po jezeře kam montáže zavést. Večer jsem odjížděl a Honzovi popřál hodně štěstí, aby do neděle smůlu proměnil. A taky proměnil a dnes ráno před balením, se s ním přišel rozloučit šupík o 86 cm a 17,1 kg na novinku pikanter.

Velcí cejni udělají také radost ...

Velcí cejni udělají také radost …

Měření úlovku, pak šup s ním zpět do vody ...

Měření úlovku, pak šup s ním zpět do vody …

Výpravu hodnotíme jako vydařilou, pár ryb jsme ven dostali, o hodně i přišli, ale to k tomu patří. Oba víme co na závodech můžeme od sebe čekat a musím říct, že nám to spolu šlape dobře a jsem rád, že jsme se dali dokupy.

Revír v mlze ...

Revír v mlze …

Kapr umí vymotat i celou cívku ...

Kapr umí vymotat i celou cívku …

Za CT Fun CSV Křemílek a Vochomůrka

Nejčtenější články

Plzeňský Plaváček_pozvánka a propozice

Plzeňský Plaváček, kategorie žáků (do 14 let včetně) a dorostenců (do 18 let včetně) se koná ve čtvrtek 25. dubna 2024 v úseku Borské přehrady (Radbuza 1B) podél silnice na Valchu. Sraz je u poslední třetiny silnice napravo ve směru z města….

Pozvánka na dětský závod do Plaňan

Místní organizace Plaňany zve na dětský rybářský závod v Plaňanech na rybníku Velký, který se koná 8. 5. 2024….

Pozvánka na dětský závod v Cukrovarském rybníku

Místní organizace Smečno zve na rybářský závod dětí, který se koná 25. 5. 2024 na sádkách ve Studeněvsi v Cukrovarském rybníku….