Rybářský rozcestník

Východočeské moře 451 200

19.7.2016
Náš rozcestník, tedy přesně generátor RSS kanálů, vám nabízí články z mnoha českých rybářských webů. Díky rozcestníku tak máte na jednom místě ty nejzajímavější rybářské články, ale i další informace z rybářského světa... Pokud jste majitelem rybářského webu a váš RSS kanál zde není, stačí nám poslat info na e­mail: [email protected], rádi vaše RSS zdarma přidáme!

Štítky:

Na začátku léta jsem se rozhodla na pár dní vyrazit a zkusit pokořit další výzvu jménem vodní nádrž Rozkoš. O této vodě jsem měla velice málo informací a to spíše negativních, ale přesto mě tato voda už dlouho lákala. Co tam asi pěkného plave. Před x lety to byla jedna z top vod v ČR, kde plavaly kapří klenoty. Tato voda však utrpěla jako ostatní české svazovky nájezdy masařů a dopadlo to, jak dopadlo. Zpět ale k mé výpravě.

Je krásné čtvrteční letní odpoledne, když dorazím k vodě jdu hned zmapovat vhodná lovná místa, kde se do neděle zabivakuji. Vytipovala jsem si jedno volné odlehlé místo, které je nepřístupné a je potřeba se na něj přeplavit na člunu. Večer a přijíždíme do loděnice, kde vykládáme věci z auta a nafukujeme čluny. Vše potřebné vybavení nakládáme do člunu a vyrážíme na vodu. A jak jinak, než za deště.

Po hodině jsme na vytipovaném místě a stavíme zázemí. Ladíme poslední věci. Je už skoro ráno. Pomalu svítá a po čtvrté hodině konečně nahazuji. Na jeden prut jsem nastražila 24mm G2 s Olihňovou popkou a na druhý dvě 20mm kuličky Mazané škeble. Je krásné slunečné ráno a užívám si tu ranní pohodičku, když okolo šesté hodiny přichází první záběr.

Hledím jak puk. To jsem opravdu nečekala. Kapr lysec 12 kg na Mazanou škebli. První ryba Rožkoše a hned taková. Waw mám ohromnou radost. Uděláme pár fotek a rybu hned pouštím. Později se silně rozfoukalo, tak zalézáme do bivaku a jdeme si na chvíli zdřímnout, když jsme celou noc nespali.

Kolem třinácté hodiny mě budí další záběr, opět krásná ryba na G2. Bohužel jsem o ni u břehu přišla, ale i to k rybaření patří. Jsem ráda, že má volba boilie nezklamala a pěkně to šlape.

K večeru, když trochu ustál vítr, přehazuji oba pruty a natěšeně čekám co přinese první noc. Ale nic zajímavého se neudálo a záběr nepřišel. Přichází až nad ránem. Mazaná škeble opět zabodovala v podání lysce 13kg. Mám ohromnou radost, takto po pár hodinách lovu.

Během dne mimo šlapadel a člunů naprostý klid. Na večer jsme trochu zakrmili a opět to začalo pěkně jezdit. Tu noc jsem udělala 3 záběry. Mazaná škeble diktovala pěkné tempo z něhož byla ryba 15 kg. Nemám slov. Rozkoš mi dopřává samé krásné a zdravé ryby.

Do nedělního odpoledne jsem udělala celkem 8 záběrů. Z toho čtyři menší kapříky od 5 – 8 kg a klenoty 12, 13, 15, 12 kg. Samozdřejmě všechny ryby byly bezpečně vráceny vodě.

Byla jsem mile z této výpravy překvapena. Krásné ryby a úžasná příroda. Výprava ukázala, že Rozkoš je po x letech opět v poměrně dobré kondici a rybám se daří. Proto vás ostatní co na tuhle vodu jezdíte nebo se chystáte žádám, chraňte tyto krásné ryby a nebuďte lhostejní k tomu co se děje kolem vás. Važme si toho co máme, protože takových míst bohužel stále ubývá a jsou vzácností.

Catch and Release je ta správná cesta. Fishing next generations.

bF girl Klára Osmančíková

Příspěvek Východočeské moře 451 200 pochází z book Fishing

Nejčtenější články

Jarní kolo Ve vodě nežijí jen vodníci

Jarní kolo náborové akce „Ve vodě nežijí jen vodníci“ proběhne od 15. 4. do 27. 6. 2024. Zájemci se mohou hlásit od dne zveřejnění a zasílat přihlášky na sekretariát SÚS….

Jarní dospělé a Dětské závody ČRS MO Kladruby – Propozice 20. a 21. 4. 2024

Vážení přátelé ČRS MO Kladruby, dovolte, abychom Vás pozvali na Jarní dospělých a Dětské rybářské závody konané ve dnech 20. a 21. dubna 2024 na nádrži Záhorská. Těšíme se na Vaši hojnou účast!

MiČR handicapovaní rybáři a MiČR ženy plavaná Mělník 2024

Vážení přátelé sportovního rybolovu, dovolujeme si Vás pozvat na Mistrovství ČR v plavané v roce 2024, které se bude konat 26.4. – 28.4. 2024 na Mělníce.