Rybářský rozcestník

Závěrečná prázdninová výprava

29.5.2016
Náš rozcestník, tedy přesně generátor RSS kanálů, vám nabízí články z mnoha českých rybářských webů. Díky rozcestníku tak máte na jednom místě ty nejzajímavější rybářské články, ale i další informace z rybářského světa... Pokud jste majitelem rybářského webu a váš RSS kanál zde není, stačí nám poslat info na e­mail: [email protected], rádi vaše RSS zdarma přidáme!

Štítky:

Konec prázdnin jsem se rozhodl s mým kamarádem Martinem strávit jak jinak než u vody. Den před samotnou výpravou, jsem ještě zajel k vodě, abych zjistil, která místa jsou volná, popřípadě, kde se ryby aktuálně nacházejí. Po příjezdu na místo na mě čeká příjemné překvapení. Místo, které jsme si přáli, je volné. Hned po výstupu z auta mě pár kaprů přivítalo mohutnými výskoky. „To bude ono“ říkal jsem si. Na místě ještě chvíli setrvávám a pozoruji rybí aktivitu. Poté odjíždím domů dobalit zbytek věcí. Ráno brzy vstávám, nakládám vše do auta a vyrážím k vodě!

Po příjezdu rozkládám základní tábor. Dopoledne přijíždí Martin a diskutujeme, kde a jak budeme chytat. Po chvíli máme jasno. Já zvolím místo u druhého břehu pod převislými stromy, kde jsem viděl otočit se pár kaprů. Martin zvolí své oblíbené místo s hloubkou kolem 2 m a lehkým nánosem bahýnka. Poté si připravujeme krmení. Jako návnadu jsem zvolil mé oblíbené a to předmáčené boilies Angry Plum a boilies KillKrill zalité Krill liqudem. Martin se rozhodl pro svou oblíbenou Noční můru, ke které přihodil ještě pár lopatek partiklu. Pod háček jsme našili jednu 24mm kuličku v dipu, nebo pop up dumbelku doplněnou o voňavou punčošku se stick mixem krill and fish. Montáže jsme používali klasické a to ze šňůrky Strip-X a z háčku Continental vel. 6, nebo z háčku Centurion stejné velikosti. Zanedlouho jsou již všechny pruty ve vodě. První záběr přišel Martinovi asi po 2 hodinách od nahození ze silně prokrmeného místa.

00944-velka-img_4006
00944-velka-img_4032
00944-velka-img_4034
00944-velka-img_4035
00944-velka-img_4089

Na hladině se ukázal kapřík okolo 9 kilogramů. Poté je chvíli klid, když najednou uslyším jízdu. Hned po zvednutí prutu bylo jasné, že by se mohlo jednat o lepší rybu. Po krásném souboji nakonec v síťce podběráku skončil krásný tmavý lysec s váhou kolem 17 kg. Radost nezná mezí a rybu řádně oslavujeme. Mezitím Martin vytáhl ještě jednoho zhruba polovičního šupináče. Večer přichází další záběr a to na stejný prut. Ve světle čelovky jsem zahlédl úžasného kapra. Po chvílích plných nervozity mám v podběráku kapra, na kterého již dlouho čekám. Je to parádní řádkáč, kterému jsme navážili lehce přes 10kg. Opravdu úžasný start!

00944-velka-img_4165
00944-velka-img_4147
00944-velka-img_4128
00944-velka-img_4104
00944-velka-img_4100

Další den se zadaří Martinovi a i on si potěžká pěkného šupíka.  Zatím jde vše, tak jak má a ryby se nám daří chytat v pravidelných intervalech. Rybařinu si jako vždy velice užíváme. S přibližujícím se úplňkem rybí aktivita roste a my na břehu zažíváme opravdu krásné okamžiky. Bohužel čas běží a Martin musí odjet. Na místě tedy zůstávám na poslední dva dny sám. Toho jsem využil a jeden prut jsem se rozhodl hodit na místo, kde Martin krmil partiklem. Během večera zdolávám 4 středně velké ryby. Následující den, kdy kvůli vysokým teplotám je rybí aktivita na nule, přichází padák a následná jízda. Ryba se rozhodla jet do oblasti plné vázek. Nakonec rybu však otáčím a můžu si potěžkat dalšího krásného pupkatého lysce. A je zde poslední den. Ráno vstávám, vařím si čaj a užívám si chvíle krásného letního rána. Jsem opravdu spokojen, výprava se nám vydařila. Poté v klidu balím věci a vyrážím domů.

Všem slušným rybářům přeji hodně štěstí a ať vám koušou Usmívající se

Jan Lenc

Příspěvek Závěrečná prázdninová výprava pochází z book Fishing

Nejčtenější články

Jarní dospělé a Dětské závody ČRS MO Kladruby – Propozice 20. a 21. 4. 2024

Vážení přátelé ČRS MO Kladruby, dovolte, abychom Vás pozvali na Jarní dospělých a Dětské rybářské závody konané ve dnech 20. a 21. dubna 2024 na nádrži Záhorská. Těšíme se na Vaši hojnou účast!

Jarní kolo Ve vodě nežijí jen vodníci

Jarní kolo náborové akce „Ve vodě nežijí jen vodníci“ proběhne od 15. 4. do 27. 6. 2024. Zájemci se mohou hlásit od dne zveřejnění a zasílat přihlášky na sekretariát SÚS….

MiČR handicapovaní rybáři a MiČR ženy plavaná Mělník 2024

Vážení přátelé sportovního rybolovu, dovolujeme si Vás pozvat na Mistrovství ČR v plavané v roce 2024, které se bude konat 26.4. – 28.4. 2024 na Mělníce.