Rybářský rozcestník

Podzimní testování Křemílka a Vochomůrky na jezeře Vrbenský

Tak jsem se konečně dostal k vodě, bylo na čase. Využil jsem pozvání a vyrazil jsem za kamarádem a parťákem Janem Máňa Škardou na Jezero Vrbenský na 24 hodin. I přes chladnou vodu, která měla přes den 9 stupňů a v nocích padala k 8° a na mělčinách k 7° jsme měli pár rozumných záběrů …

Zkusili jsme boilies od CSV a to chystané novinky pro rok 2017 slunečnice a pikanter. Aleš Honzovi říkal že se do chladné vody moc nehodí, ale nakonec jsme usoudili, že i v chladné vodě se na ně dá solidně chytat a určitě si ji vezmeme na kvalifikaci na WCM na jaře. Provázela nás trochu smůla a o první 2 solidní ryby jsme přišli hned první večer. Pár pípanců, opatrné ochutnávky, kapři do 60 cm a ztracené zaběry nás vyburcovali ke změně taktiky.

Změna nástrahy může někdy zajisit záběry ... zde jsou koule, na které jsme chytali.

Změna nástrahy může někdy zajisit záběry … zde jsou koule a posilovače, na které jsme chytali.

Převázal jsem na menší háčky a koule, věšel je hned pod háček. První záběr přišel ještě v pátek na slunečnici, pomalé priplácnuti swingeru k prutu a jízda nás přesvědčila o použití lodě, protože jsem chytal poblíž potopených keřů v hloubce 2,5 m. Než jsme naskočili, skočilo něco nad hladinu, kam jsme měli namířeno. Vyklubal se z toho jeseter, který bojoval i pár výskoky i nad hladinu. Po té co už zamířil ke dnu, jsem věřil, že boj za chvíli skončí a bylo to tak, pomalu jsem jej dostal na hladinu a do podběraku a s Honzou jsme si mohli konečně plácnout nad první společně zdolanou rybu našeho týmu. Po přistání na břehu bylo vidět, že jeseter dal do boje veškeré síly, tak jsme nemarnili čas s nějakými kvalitními fotkami a udělali rychle foto, změřili a zvážili a rychle jej vrátili vodě. Výsledek 145 cm a 22,5 kg.

Jeseter 145 cm a 22,5 kg

V noci jsem měl ještě pár záběrů, ze kterých byli 3 úžasní cejni s délkou 60-65 cm. Byl jsem za ně rád. Honzu trápila smůla v podobě opatrných ochutnávek a záběrů sekaných do prázdna. V sobotu ráno nás opět pozdravila smůla, kdy jsme oba, jako předešlý večer, přišli o ryby a opět o jesetery, podle velikosti, když nám ještě v tahu vyskočili nad hladinu, jsme usoudili, že byli ještě větší než ten večer úspěšně zdolaný.

Pěkný šupináč ...

Pěkný šupináč …

Další kapr vytažený na břeh ...

Další kapr vytažený na břeh …

Zbytek soboty se nesl v dešti, civěni na pipaky a vymýšlení strategie a pátrání po jezeře kam montáže zavést. Večer jsem odjížděl a Honzovi popřál hodně štěstí, aby do neděle smůlu proměnil. A taky proměnil a dnes ráno před balením, se s ním přišel rozloučit šupík o 86 cm a 17,1 kg na novinku pikanter.

Velcí cejni udělají také radost ...

Velcí cejni udělají také radost …

Měření úlovku, pak šup s ním zpět do vody ...

Měření úlovku, pak šup s ním zpět do vody …

Výpravu hodnotíme jako vydařilou, pár ryb jsme ven dostali, o hodně i přišli, ale to k tomu patří. Oba víme co na závodech můžeme od sebe čekat a musím říct, že nám to spolu šlape dobře a jsem rád, že jsme se dali dokupy.

Revír v mlze ...

Revír v mlze …

Kapr umí vymotat i celou cívku ...

Kapr umí vymotat i celou cívku …

Za CT Fun CSV Křemílek a Vochomůrka

Nejčtenější články

Pozvánka na závod do Nižboru

ČRS. z. s., MO Nižbor zve na 16. ročník rybářského závodu, který se koná 11. 5. 2024 na Berounce nad jezem v Nižboru. Počet míst omezen na 50….

Jarní kolo Ve vodě nežijí jen vodníci

Jarní kolo náborové akce „Ve vodě nežijí jen vodníci“ proběhne od 15. 4. do 27. 6. 2024. Zájemci se mohou hlásit od dne zveřejnění a zasílat přihlášky na sekretariát SÚS….

Jarní dospělé a Dětské závody ČRS MO Kladruby – Propozice 20. a 21. 4. 2024

Vážení přátelé ČRS MO Kladruby, dovolte, abychom Vás pozvali na Jarní dospělých a Dětské rybářské závody konané ve dnech 20. a 21. dubna 2024 na nádrži Záhorská. Těšíme se na Vaši hojnou účast!